پورتال autumnfairy

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پورتال autumnfairy


سپاهان درب
A new round of international talks ahead as the Syrian army continues its fight against ISIS
قدرت عجیب نیش مورچه هاروستر
انتصاب فرماندهان جدید ارتش ترکیه

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

«گرانش / G-Force» میزان شتاب سقوط اجسام بر اثر وزن است. شتاب گرانش به عنوان نیروی چندگانه شبه وزن برای هر واحد جرم جسم عمل می‌کند، و دلیل شتاب اجسام در رابطه با سقوط آزاد می‌باشد. این شتاب در حوزه‌های مختلف کارکردهای مختلفی دارد؛ از قطار هوایی تا سانتریفیوژهای هسته‌ای. به طور معمول میزان گرانش یک جنگنده حداکثر در حدود 9G است و به همین دلیل برای خلبانی باید در یک سانتریفیوژ تست تحمل این شتاب را داد. بدن شماری از انسان‌ها توان تحمل این فشار را ندارند و بیهوش می‌شوند و در مجموع انسان در 25G می‌میرد یا دچار آسیب‌های بسیار جدی می‌شود. در این ویدیو تست 7 تا 9G را بر روی شمار از خلبان‌ها می‌بینید.

بیست و سومین غروب رمضان 1438 هجری قمری فرا رسید تا در فاصله یک هفته تا پایان این ماه مبارک و پس از گذراندن سه شب قدر، با روحی سبک به استقبال عید سعید فطر برویم و با گذران این ماه در روزهای پرحرارت ـ که آزمونی بس دشوار بود ـ شکرگزار خداوند متعال باشیم که سعادت بندگی را نصیبمان ساخته است.

آیا هیات مدیره جدید که منصوب وزارت ورزش است می‌تواند مقابل «تأکید» وزیر ورزش خواسته دیگری را اجرا و تغییراتی در مدیریت ایجاد کند؟ با توجه به اظهارات و اتفاقات اخیر آنچه در اذهان تداعی می‌شود این است که هیات مدیره صوری و ظاهری است!

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از مصدوم شدن 4 نفر بر اثر برخورد 9 خودرو در در منطقه سوادکوه پس از تونل شیرگاه به سمت قائم شهر خبر داد.

گفته می‌شود که زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید هم تلاش خود را برای متقاعد کردن رونالدو به ماندن در این تیم انجام داده است اما ستاره پرتغالی همچنان از رویکرد رسانه‌های اسپانیایی در قبال او و از اینکه با وی مانند یک مجرم برخورد می‌شود، ناراضی است و به همین دلیل بر ترک سانتیاگو برنابئو اصرار دارد.

آیت الله سید صادق فقیه سبزواری بعد از ظهر امروز در بیمارستان آیت الله العظمی گلپایگانی درگذشت.

در حالی که گفته می‌شود باشگاه فنرباغچه ترکیه به دنبال جذب علیرضا بیرانوند است، اکنون خبر می‌رسد که زرد و لاجوردی پوشان استانبول خواهان به خدمت گرفتن یک دروازه‌بان کامرونی به نام کارلوس کامنی هستند.

رسانه‌های فرانسوی از وقوع یک عملیات تروریستی ناموفق در شانزلیزه خبر می‌دهند.

رئیس جمهور چین در دیدار با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال از تمایل کشورش برای میزبانی از رقابت‌های جام جهانی خبر داد.

جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو، احتمالاً ام باپه را به مادرید منتقل خواهد کرد. روزنامه مارکا چاپ دوشنبه با تیتر یک خود که از قول ام باپه نوشته: فقط می خواهم برای رئال مادرید بازی کنم.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/