پورتال autumnfairy

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پورتال autumnfairy


سپاهان درب
A new round of international talks ahead as the Syrian army continues its fight against ISIS
قدرت عجیب نیش مورچه هاروستر
انتصاب فرماندهان جدید ارتش ترکیه

۱۴۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

As the three guarantors of the Syrian ceasefire are preparing a new round of talks to discuss de-escalation zones in the war-torn country, the Syrian army has managed to retake some new areas from the terrorists’ grip. Meanwhile, the US-led coalition continues its own operation inside Syria, too.

مورچه هاروستر، به گونه‌های مختلفی از مورچه‌ها گفته می‌شود که دانه جمع‌آوری می‌کنند. البته جمع‌آوری دانه توسط بعضی مورچه‌های بیابانی نوعی سازگاری با فقدان منابع غذایی عادی مورچه‌ها است که منجر به انتشار دانه گیاهان این منطقه می‌شود. نوعی از این مورچه‌ها که در بیابان سونورا زندگی می‌کند برای محافظت از لانه خود از نیشی بسیار سمی استفاده می‌کند که ساختار جالبی دارد. با هر نیش فرومونی آزاد می‌شود که نوعی اعلان هشدار به سایر مورچه‌ها است. در نتیجه با یک نیش یک مورچه بقیه کلونی به هدف آن نیش حمله می‌کنند تا از لانه خود دفاع کنند.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد، آنکارا فرماندهان جدید ارتش در نیروی هوایی، زمینی و دریایی را منصوب کرد.

در دومین هفته لیگ برتر فوتبال، سیاه جامگان 2 بر یک سپیدرود رشت را شکست داد. سهیل حق شناس تک گل رشتی‌ها را به نام خود ثبت کرد و سیاه جامگان نیز با گل‌های کیوان امرایی و سهیل حق شناس به برتری رسید. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید.

درپی کاهش بیش از 9 درصدی صادرات غیر نفتی در چهار ماهه امسال، تجارت پسته ایرانی در این مدت نشان می‌دهد که صادرات این محصول بیش از ۴۱ درصد از نظر وزنی و بالغ بر ۳۶ درصد از نظر ارزشی نسبت به همین بازده زمانی در سال گذشته کاهش پیدا کرده است، البته این محصول ارز آور نسبت به پارسال گران‌تر مبادله می‌شود.

An explosives-laden car blew up in the centre of Somalia's capital Mogadishu on Friday, killing at least one person and injuring another, police said.

مقام های دولتی عراق در استان الانبار از کشف یک گور جمعی مربوط به غیر نظامیان در شهر الرمادی خبر دادند.

سپنتا مجتهدی زاده قطعه زه من می گریزی را خوانده که اکنون موزیک ویدیوی آن را در «تابناک» می‌بینید و می شنوید. در این موزیک ویدیو بهاره کیان افشار بازیگر سینما حضور دارد.

A 39-year-old man detained over an alleged terror plot last week has been charged with possessing a prohibited weapon and released, police said on Sunday.

علیرضا قربانی یک اجرای مشترک با کیهان کلهر در تورنتو داشته است. بخشی از این اجرا را در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/